Club 50

Ondersteuning voor de vereniging op een breed vlak.

Club 50 is vanaf februari 1982 actief binnen Sportclub Brummen. Destijds werd het initiatief tot oprichting van deze tak van de voetbalvereniging genomen door Gerrit Kempes, Gert Schrader en Dick Weggelaar. Het drietal was van mening dat de club wel wat financiële ondersteuning kon gebruiken. Men vond het geen goede zaak dat voor elke kleinigheid (aanschaf of reparatie van materiaal) een beroep op de penningmeester moest worden gedaan. Na goedkeuring van het bestuur, ging Club 50 van start.

Aan de deelnemers wordt een nummer toegewezen. Met dit nummer wordt deelgenomen aan het Lottospel. Iedere maand worden 5 nummers getrokken met behulp van een (nieuwe) deelnemer en het bingospel. Aan de winnaar wordt dan een bedrag uitgekeerd van € 12,00. De kosten voor deelname bedragen € 2,50 per maand per nummer (men kan uiteraard meerdere nummers nemen).

De bedragen kunnen contant worden betaald of je maakt het over op IBAN  NL97 RBRB 0979415047 t.n.v. A. te Velthuis inz. "Club 50". Momenteel heeft Club 50 zo’n 195 deelnemers. Zaken die o.a. bekostigd zijn/worden door Club 50: trainingshesjes voor diverse teams, bijdrage in de kosten voor het volgen van een cursus voor jeugdleiders, reserveshirts voor diverse teams, scheidsrechterskleding, gebruiksartikelen voor de keuken in de kantine en een jaarlijkse bijdrage aan het jeugdkamp.

Interesse gewekt? Neem contact op met André te Velthuis, Gerard Bosch, Dick Weggelaar of Henri Wuestenenk.
E-mailadres: [email protected]

Winnende lottogetallen 2023

Klik hier voor de winnende lottogetallen van 2023 tot nu toe!

Aanmelden doe je hier!

Wil jij mee doen met de Club 50? Meld je dan aan via dit formulier!