FitKidz

Fitkidz is samenwerking tussen de Voetbalvereniging Sportclub Brummen, Stichting Sportkompas en Stichting Welzijn Brummen en de andere sportverenigingen in Brummen, maar ook de brandweer en ambulancemedewerkers worden er bij betrokken. Fitkidz is mede mogelijk gemaakt door een bijdrage van het Lokaal sportakkoord Brummen.

Vanaf vrijdagmiddag 1 maart van 15.00-16.30 uur gaat Fitkidz van start. In totaal wordt er op 8 vrijdagmiddagen (1 maart tot en met 19 april) een gevarieerd (sport-)programma samengesteld door de buurtsportcoaches van Sportkompas Brummen en de trainers van diverse sportclubs in Brummen. Als thuisbasis worden de velden van voetbalvereniging Sportclub Brummen gebruikt. Bij slecht weer wijken we uit naar de sporthal of de kantine van Sportclub Brummen.

Gratis deelname en we rekenen op je!
Ook zin om mee te doen? Geef je op door een e-mail te sturen naar [email protected] en geef je naam, school, groep en telefoonnummer door. We hopen dat je er elke keer bij bent, maar het is niet erg als je enkele lessen moet missen.

FitKidz is op:

• 1, 8, 15, 22 en 29 maart 2024;